FETIȘIZAREA ȘUȘĂLEI

Politizarea problemei cu autostrada A8 Iași – Tg.Mureș (fără retur) a intrat într-o nouă etapă internaționalizată. Ca tacâmul să fie complet și masa cât mai bogată, gușterii din pseudo societatea civilă (adică mai pe șleau cu epoleții ascunși vederii) au introdus pe Lista de Meniu ca desert și o autostradă cu nume de cod A7, care ar străbate Moldova de la nord la sud și ar străbate imaginar județele Suceava, Neamț, Bacău, Vrancea, Brăila și mai apoi, înțeapă Urziceniul spre marea cea mare.21552005_135697897045083_7176867419974862491_o-604x270
Bag samă că civilii ăștia constituiți în „asociație civică” au descoperit hrisoavele consilierilor marelui Ștefan Vodă ce l-a avut logofăt la transporturi pe Simion Jder și la strategie regională pe hatmanul Arbore, că altfel nu e de înțeles cum s-au sculat răzeșii de azi să vrea ceea ce și-a dorit Ștefan Vodă, adică să unească Cetatea Sucevei cu cea de la Poarta Albă, sau Chilia(-n Port).
De când tot vă zic tot eu că în afacerea asta este o mare mârșăvie ce a fost preluată de la gura limberelilor lui Fenechinuitul acu un deceniu juma’, pen’că terminaseră capitalul electoral și – după ce l-au exacerbat cu teniile de la Telemea și găozarii lui Tony Pârțac de la găoZiarul de Lași – problema a umplut gura unor fripturiști rămași pe dinafara unor partide parlamentare ce s-au gândit să încingă ei iarăși focul din inima moldovenească, să bată fierul vechi cât e caniculă, pentru ca mai apoi, pe la vreo toamnă viitoare să scoată pe tejgheaua politichiei munculița lor cu gura „ca să se facă”, „să fie bine, n-așa?, de ce să nu fie?”
Tot io v-am arătat cu deș’tul mijlociu ridicat semeț cine se află de fapt mai nou în scena teatrului de marionete și cine sunt artiștii care le mânuiesc…
De la moșul senil și bolnav la căpuță Traian Rânjea la lume și până la niște inși băsiști în degringoladă – recuperați de miasmele de sub fusta Monicăi Moskovei caCă Tălin Usturoi și alți nefericiți fără țintă și obiect al muncii – și până la naivi cu inima curată și mintea odihnită ce nu au ocupație precisă, dar au mult timp liber, s-a ajuns în politizarea pe față și confiscarea în sistem „LANGA” a autostrăzii eterne A8.
Degeaba îi scuipi, degeaba îi înjuri, degeaba îi caci și le aduci argumente irefutabile la cât rău fac ei Moldovei și României în general cu politizarea acestui deziderat pe cât de correct, pe atât de necesar, că idioții nu se lasă.
Aici între timp s-au investit bani, bani negri, bani murdari, produși ușor pe căi ilicite, care sunt spălați în folosul unor jnapani în văzul lumii cu acordul tacit al flaifuterilor cu „cașchete”, bască și haine de piele, a parchetarilor mafihoți din DNA Iași, care lasă să se spele bani mulți pe o temă fără finalitate, pentru că au cota lor parte.
Jmekereala este așa cum v-am spus, nu numai pentru tocat bani negri spălați cu DERO și Cocolino! Dacă vreodată în sfârșit se va demara autostrada, atunci cine va sari în drum cu pantalonii pe vine din porumb? Păi… cine „a luptat, n-așa?”
4 tembeli vopsiți în anonimi ai societății civile au fost într-o expediție de commando -să-i spunem o excursie de „plesire” – unde au îmbinat utilul cu plăcutul la Bruxelles, ca să facă chipurile rahatul praf, că marșul motorizat ce l-a avut promotor pe țiganul bulibașă al Iașului n-a avut decât ecoul unei bășini fâsâite date în surdină la ceas de seară în plin stabor.
Flăcăii – care au „reprezentat Moldova”, n-așa? – au plecat cu avionul cu sexul cert de boi și s-au întors de acolo cu sexul schimbat în vaci. Desigur, scopul lor a fost atins, s-au pozat la Aeroport la Bruxelles, în fața clădirii Consiliului Europei și au făcut PR șușălei spre Tg. Mureș.
Pentru tam-tam s-au întâlnit cu madam comisar Corina Crețu care le-a spus că problema nu depinde de UE, dar nu le-a spus pe șleau să nu o facă pe proștii că oricum le iese de minune și fără să joace rolul.
Am explicat mult ca la retarzi că toate partidele știu de cine depinde autostrada care traversează Carpații Orientali, dar nimeni nu are curajul să zică cu gura plină.
Nici acești idioți ticăloși nu ar putea rezolva problema dacă prin absurd ar ajunge la „gubernare” cu săsălăul Președinte și cu Ciolanis „premier foa”…Eu îi învăț pe toți de bine, da ei, „nu și nu”!
Iote că tembelii care nu se uită din snobbism la Antena 3 de frică să nu-I smintească, sau să le smucească mințile setate pe farul călăuzitor Realitatea Tv de unde iau lumină, l-au pierdut într-o seară pe penalul Darius Vâlcov care este ideologul economic și consilier al doamnei Veorica și PSD, ceea ce a indignat pulimea comentatorilor politici la modă, că a dat interviu la emisiunea lui Gâdea.
Ce a spus acolo penalul? A zis o chestie care pentru „le coneseurs” zice multe. Zice par examplu că PSD -alias ciuma roșă – demarează în acest mandat lucrările la două autostrăzi care sunt refuzate cu obstinație de UE și NATO prin gura parșivă și puturoasă a javrei numită Coldea. Autostrăzile se vor face cu bani pur românești și cu bani preponderenți din parteneriat public privat, recte chinezării…
Asta ține de determinare și de voință politică, ține de puterea de a ignora vorbele otrăvite rostite la ureche conducătorilor României de niște lichele gen Klemm, ambasadorii Olandei, Franței, Germaniei sau Austriei.
Numai așa se vor face autostrăzi care să lege Moldova de Țară! Numai cu oameni cu determinare ce vor adduce capital prin investitori străini care nu depind de Rusia, UE sau NATO! În rest, toate aceste jmekerii de doi creițari , nu numai că împing la infinit demararea autostrăzii, dar îi pun piedici serioase!
Ce au făcut mai nou „civilii” din „asociația civică”? Păi l-au cooptat în „afacere„ și pe europarlamentarul Sorin Moisă! Cine este Sorin Moisă și vroiește el? Iată câteva repere: omușteanul este trimis de Dumnezeu pe pământ în județul Neamț, care în viziunea multora va fi un județ „placă turnantă” a autostrăzilor ce vor brăzda în viitorul mileniu Moldova. De fapt Tg.Neamț va fi macazul unde se vor încrucișa A7 cu A8, pe undeva prin curtea lui Ionică Apetrei din Humulești…
autostrada-Tg.Mures_-550x270
Sorinel puștiu Moisă a ajuns euroiparlamentar pe listele ciumei roșii din care – oripilat – a dezertat devenind „independent” azi în grupul PPE aflat pe ducă, la butoane.
Dar independentul Sorinel, mai prealabil a fost Director de Cabinet adjunct al Comisarului European pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală Dacian Cioloș (de la începutul mandatului în februarie 2010).
Când Ciolanis a primit misiunea de un an de a distruge România, Moisă s-a ușchit la independență în grupul PPE, de unde azi face lobby la Junker să-i bage în seamă pe faliții răzeși ai lui Klanz von Strudel. Iauzi, ia, cum ne ajută Sorinel puștiu Moisă!
„Am trimis preşedintelui Comisiei Europene, Jean-Claude Juncker, o scrisoare în legătură cu Autostrada Iaşi – Tg. Mureş, care ar trebui să lege Moldova de Transilvania şi Vestul Europei. Scrisoarea prezintă starea de izolare economică a Moldovei, între un spaţiu post-sovietic care nu oferă perspective economice favorabile, pe de o parte, şi lanţul Carpaţilor Orientali care o izolează de pieţele europene, pe de altă parte“, şi-a anunţat eurodeputatul demersul pe pagina sa de internet (sorinmoisa.ro).
Hi, hi, hi, ha, ha, ha, ho ho huooooo!
Păi bine măi tavarișci, tocma unuia bolnav cronic de sciatică îi adresați voi rugăminți fierbinți? Au poate bulibașa Iașului în cădere liberă fără Klemă a promis că finanțează tratamentul lui Her Junker la Cafeneaua Piața Unirii, la resortul Tiki Village, sau la pizzeria Mamma Mia?
44371_juncker_sad
Doame ajută! Poate se raliază și locotenentul Rădeanu, care pune la dispoziție Castelul din pădure, unde aerosolii fac minuni în această boală….
Nu de alta, dar la câți proști creduli sau membri ai Partidului Ticăloșilor are Iașul, musai ca vreodată autostrada Morgana să prindă viață.

https://www.ziaruldeiasi.ro/stiri/autostrada-a8-ar-putea-deveni-a-autostrada-junckera-seful-ce-invitat-in-moldova–194777.htmlĂILĂ